Děti v Anglii

autor: | 30. listopadu 2015 | Akce školy, Aktuality

ZÁJEZD DO VELKÉ BRITÁNIE výzva 56

V rámci výzvy 56 financované z evropských fondů jsme získali peníze pro 22 žáků na zájezd do země, kde se hovoří anglicky. Vzhledem k rozpočtu jsme vybrali Velkou Británii.

1. listopadu jsme tedy z Dubé vyrazili směr Velká Británie. Cestovali jsme přes Německo, Belgii, Nizozemsko a Francii. Do Británie jsme projeli tunelem pod kanálem La Manche. Poté jsme pokračovali až do Londýna, kde jsme se vydali na pěší prohlídku:

Jako první jsme navštívili Buckingham palace, tam jsme se podívali na střídání stráží. Také jsme navštívili nejkrásnější královský park na světě. Pokračovali jsme do vládní čtvrti, kde jsme nahlédli do ostře sledované Downing street-tradiční sídlo Britských premiérů. Poté jsme přešli do samého srdce Anglikánské církve Westminster Abbey. Naproti jsme viděli  slavnou  věž BIG BEN. Pak nás čekalo LONDÝNSKÉ OKO, tento výhled si budeme pamatovat celý život. Den jsme zakončili prohlídkou Trafalgar Square – lidé si tam připomínali padlé v bitvách. Po příjezdu do Hastingsu jsme odjeli do rodin.

Druhý den ráno jsme měli 3 lekce angličtiny ale nejprve rozřazovací test.

Po škole jsme odjeli do města CANTEBURY, kde jsme navštívili Monumentální katedrálu. Poté už nás čekala jenom procházka po městě. V sedm hodin jsme jeli zpět do rodiny.

Třetí den ráno jsme měli opět tři hodiny angličtiny. Poté nás čekalo město Brighton, ale nejprve jsme navštívili útesy Seven sisters, (kde opravdu velmi foukalo). Ve městě jsme navštívili známe uličky The Lanes, kde bylo možné zakoupit nějaké drobnosti.  Také jsme  navštívili palác Royal Pavillion. Pak už nás opět čekala rodina.

Čtvrtý den poslední 3 hodiny ve škole. Pak nás čekal samotný HASTINGS, ve kterém jsme navštívili mořské muzeum. Poté už nás čekaly poslední nákupy a v 16:30 jsme museli opustit VELKOU BRITÁNII.

Opět jsme cestovali tunelem do Evropy a po vlastní ose zpět do Dubé, kam jsme dorazili v sobotu ráno v 8.30.

Děkujeme paní učitelce Havránkové a paní učitelce Kebrlové. Také cestovní kanceláři a paní průvodkyni Lindě. Děkujeme za krásný pobyt v Anglii.

Michaela Holíková 7.třída

A jak to vidí Petr Kohout?

Do Anglie jsme jeli z Dubé. V autobuse na nás čekaly ještě dvě školy z Brna. Cestou jsme měli několik krátkých zastávek. Přes moře jsme jeli tunelem.V Anglii jsme jeli hned do Londýna. Po prohlídce Londýna jsme se na večer jeli ubytovat do rodin v Hastings.     Já jsem byl u starší paní s Timem Zdendou a Tomášem. Každé ráno jsme jezdili do školy,         kde jsme měli výuku s anglickými učiteli. Odpoledne jsme jezdili po výletech: Brighton, Canterbury další. Poslední den jsme rozloučili s rodinou a prošli si město Hastings poté          jsme vyrazili domů. Za tento zájezd jsem velmi rád,  poznal jsem novou zemi a kulturu   a určitě bych si to s naší školou rád zopakoval.

Petr Kohout 8. Třída

A jak hodnotí zájezd Petr Žalovič?

Anglie 2015                                         P. Žalovič

V druhém týdnu v listopadu jsme byli se školou v Anglii. Docela jsem se těšil, protože jsem tam už byl, takže jsem věděl, co mě čeká. Novinka pro mě byla, že jsme jeli tunelem. Myslel jsem si, že pojedeme tunelem celou dobu v autobuse, ale autobus najel do vlaku, který nás převezl pod Lamanšským průlivem.

V rodině jsem si musel zvyknout na místní podmínky. Hygiena koupelny byla horší, než jsem zvyklý. K snídani bylo na výběr furt to samé – křupinky s mlékem, obědy jsem přetrpěl – byly malé a každý den sendvič, který se nedal ani pozřít. Tak jsem si většinou koupil něco jiného. Večeře byly dobré- pizza , těstoviny atd.

Ve škole se mi líbilo, protože jsme měli velmi zábavného učitele, dokonce si s námi dal i papírkovou válku. Učitele jsme naučili asi dvě česká slova. Do tříd si nás rozdělili podle výsledků testu, který jsme si napsali hned první den ve škole.

Nejlepší byly výlety, navštívili jsme např. Seven Sisters nebo London Eye, které bylo ze všech výletů nejlepší. Loni jsem byl také v Londýně, ale na London Eye jsem se nesvezl.

Moc se mi tam líbilo a mohl bych tam být klidně i týden navíc . J

GABRIELA HAVRÁNKOVÁ, vyučující AJ

IMG_20151111_150337 IMG_20151112_135317 IMG_20151112_152841 IMG_20151113_090854 DSC_0161 OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA